Понеділок, 20.05.2024, 07:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Зателефонуй нам!!!
eco-sheen
mpg-max-pro
 
 
 
Розроблено для вантажівок та машин, що працюють з великими об’ємами палива.
 
Велика частина добавок до палива, хімічних агентів та кондиціонуючих присадок, що є на ринку, є звичайними детергентами і призначені для очистки системи палива, але не покращують характеристик згоряння, або, що ще більш важливо, самої камери згоряння. Саме завдяки цьому наші продукти відрізняються від всіх решти, і в цьому полягає пояснення ефективності нашої технології. Наші вироби повинні сприйматися як добавки, що підвищують КПД двигуна. Паливо несе активні сполуки у камеру згоряння, де вони активуються і виконують процес, для якого вони призначені: згоряння палива більш чисте. Чисельні переконання наших конкурентів відносно підвищення якості згоряння є двозначними. На сучасному паливі швидкість згоряння складає 99,5%, то яка ж перевага від використання цих конкурентноздатних матеріалів? При створенні технології наш підхід був довгим, обережним і науковим. Як відомо, динаміка згоряння міняється в залежності від двигуна, температури, способу запалювання, випаровування і хімічних характеристик палива. Як уже Вам відомо, КПД палива може досягати до 99,5%. Чи можна покращити цей показник? Ми дослідили стан камери згоряння і її взаємодію з паливом. Нам вдалося розробити метод наведення каталітичного покриття в камері згоряння. Завдяки цьому каталітичному покриттю відкладення каталізаторів проходить на нескінченній площі поверхні нано-фази. Каталітична реакція проходить в присутності цього каталітичного покриття. Ми використовуємо паливо для перенесення матеріалу в розчиненому виді у камері згоряння, де температура згоряння активує хімічні сполуки і створює дуже тонке покриття на металічних поверхнях внутрішніх компонентів в межах камери згоряння. Цей каталізатор повинен змінити швидкість згоряння в циліндрі. Це в свою чергу забезпечує 30% зростання тиску при русі поршня вниз за проміжок часу, що ледь змінений у порівнянні з некаталітичним станом. В результаті покращується робота. Ось як пояснюється дія клієнтам у перший раз: Порівняння з тефлоном. Запитайте їх, чи знають вони як працює сковорідка із захистом від пригоряння. Вони будуть знати, яким чином покриття не дозволяє харчовим продуктам пристати до поверхні сковорідки. Так само і працює матеріал , який покриває камеру згоряння двигуна каталітичним покриттям. Це надтонке покриття діє каталітично на паливо, що подається і значно покращує роботу. В процесі використання каталізатор буде протидіяти шкідливим ефектам молекул сірки та інших домішок, що є в паливі, затримуючи утворення осаду лаку і кислот, які шкідливі для самого двигуна. Ваш двигун працює плавно, чисто, енергійно, і Ви виграєте від збільшення пробігу на одиницю розходу палива.
 
ВКАЗІВКА ПО ЗАСТОСУВАННЮ: (дозування): 5 г на повний бак з розрахунку на 455-566 літрів при одній заправці. Застосовуйте і Ви гарантовано отримаєте збільшення від 7-14% автопробігу на одиницю палива (офіційні дані FFI).
УВАГА: НЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ ДОЗУВАННЯ. Необхідно продовжувати використання продукту для того, щоб підтримувати каталітичне покриття, щоб сприятлива дія даного продукту нагромаджувалась. Якщо Ви продовжите використання цієї унікальної технології , Ви будете спостерігати збільшення пробігів на одиницю розходу палива і зниження шкідливих емісій. Однак, якщо застосування продукту завершилось, каталітичне покриття буде поступово розсіюватись і сприятливий ефект припиниться.
//mpg-caps.ucoz.com/logo_vkontakte.png fficentr@gmail.com © 2024