КОНДИЦІОНЕР МЕТАЛУ
(фасовка: у флаконі 236 мл- на 4л масла) є кондиціонуючою присадкою для металічної поверхні, яка використовується з будь-якою звичайною змазкою. На відміну від змазок, які просто покривають металічну поверхню, утворює молекулярний зв’язок, який хімічно реагує з металом і утворює надзвичайно тверду поверхню, яка сильно понижує тертя, приводить до зменшення температури та знищення.
ОСОБЛИВОСТІ:
- не містить тефлону або фторвуглеводу;
- не розїдає жовті метали.
ПЕРЕВАГИ:
- сумісний з усіма нафтовими і синтетичними замазочними матеріалами, гідравлічними рідинами;
- підходить для старих і нових застосувань;
- хімічна реакція знижує тертя, температуру, ржавіння і хімічну активність; - знижує кислотні утворення в двигунах внутрішнього згоряння; - працює в діапазоні високих температур;
- постійна в’язкість знижує кількість сухих запусків;
- звільняє металічні поверхні від домішок і твердих частинок;
- підвищує ефективність масла втричі;
- полегшує запуск двигуна внутрішнього згоряння в холодну погоду.
ЗАСТОСУВАННЯ:
- двигуни;
- металообробне устаткування;
- коробки передач;
- гідравлічні системи;
- рульові механізми;
- компресори;
- холодильні агрегати;
- карданні шарніри;
- диференціали;
- трансмісії;
- насоси;
- підшипники
ДОЗУВАННЯ:
- картер: 2 унції на 1 кварту масла кожні 6 місяців або 15000 миль;
- стандартні трансміссії і диференціали: 1 унція на 1 фунт машин.масла/тавота;
- гідравлічні с-ми: 8 унцій на кожні 5 галлонів рідини кожні 1000 використань;
- компресори: 1 унція на 1 кварту масла при кожній зміні масла;
- вузли з шариковими і роликовими підшипниками: підмішувати 8 унцій на фунт твердої змазки перед упаковкою;
- загальна змазка: змішувати у співвідношенні 1:16.
|