Понеділок, 20.05.2024, 09:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Зателефонуй нам!!!
eco-sheen
mpg-max-pro
                                                                                                    

 
Каталізатор палива MPG-CAPS
 
  Розроблено для легкових автомобілів і машин, що працюють з невеликими об’ємами палива. Необхідно зробити пояснення щодо технологій FFI, оскільки існують неясності, зв’язані з іншими присадками, що менше заслуговують на довіру, але мають подібні рекламні претензії.
 
По-перше, найбільша частина присадок до палива і кондиціонуючих матеріалів, що є на ринку, є звичайними детергентами, які очищають систему палива, але не змінюють характеристики згоряння палива, чи, що ще більш важливо, не впливають на саму камеру згоряння. Саме на цих ділянках працює технологія і продукція FFI, демонструючи відмінність між нашими продуктами і всіма решта. Оскільки у більшості автомобільних двигунів згоряння палива проходить при КПД більше 99%, то ствердження про покращення тільки лиш згоряння в основному є безглуздим. При цьому найбільші втрати КПД автомобільного двигуна – це втрата тепла, яка приводить у рух поршень. Спеціалісти по згорянню палива вважають, що відновлення тепла – найбільш практичний спосіб збільшення пробігу на одиницю розходу палива в сучасному двигуні.
 
Наш продукт являє собою кондиціонування камери згоряння, що забезпечує такі умови в камері згоряння, при яких в процесі використовується більше тепла, що генерується згорянням. Це працює так: коли в бак з паливом додається , паливо доставляє його в камеру згоряння. Інградієнти цього матеріалу обробляють металічні поверхні, утворюючи плівку, яка технічно називається термальне окислення. Карбоксильний метал створює залишок окислу на гарячих поверхнях під час згоряння. Цей процес можна порівняти з підгорянням сковорідки при приготуванні їжі. При перегріванні залишки їжі утворюють шар на сковорідці, вона окислюється і на ній залишається плівка навіть після очистки шкребком. Ця плівка знебарвлює сковорідку і ніби навіть проникає в шпори металу.
 
Всередині циліндра двигуна невеликі кількості матеріалу окислюються при високих температурах, швидко утворюючи тоненький шар на стінках циліндр, на дні поршня і на поверхні згоряння, що дає деякі переваги:
 
- змінює характеристики теплопоглинання металу. Суміш палива з повітрям утворює енергію у вигляді тепла, яка створює розширення, що штовхає поршень, а плівка перешкоджає передачі теплового випромінювання. Це безпосередньо призводить до підвищення температури згоряння, збільшенню розширення і збільшення міцності;
 
 - плівка створює ефект полірованої поверхні, забезпечуючи рівномірний розподіл палива. Це можна порівняти з утворенням водяних шариків на пофарбованій полірованій поверхні. Мікроплівка притягує рідке паливо, сприяє покращенню розподілу палива, в результаті чого робочий хід набуває більшої потужності;
 
- плівка здійснює попередній каталіз і вступає в реакцію з каталітичним компонентом матеріалу . Каталітичні з’єднання в поєднанні з теплом циліндра викликають каталітичну реакцію, яка сприяє дисоціації реактивів і покращує згоряння. Крім того, каталітична реакція є екзотермічна і виробляє тепло.
 
В цілому, ці три переваги приводять до збільшення розширення в циліндрі на 30-40% при тій же кількості палива. Ще один фактор, який необхідно врахувати – це здатність плівки, що створюється матеріалом , перешкоджати наростанню шкідливих відкладень. Це особливо важливо в зв’язку з впливом, наданим правилами Агентства по Охороні Навколишнього Середовища США (ЕРА) на автомобільну промисловість. Щоб виконати вимоги ЕРА по зниженню емісії, виробники видалили із палива свинець, а додали – оксигенератори. Це привело до утворення шкідливих відкладів, які всмоктують паливо та погіршують його роботу. Зниження кількості цих відкладень – ще одна перевага нашого продукту. І нарешті, останній пункт, але не менш важливий – зниження емісій від використання . Каталітичний процес, що проходить в каталітичних конвертерах на вихлопних системах, починається при загорянні суміші у циліндрі, що знижує утворення оксидів азоту (NOX). Робота, яку виконує конвертор, зменшується, а строк експлуатації конвертора збільшується. Масштабні наукові експерименти виявили чисельні позитивні ефекти FFI, серед них немає жодного негативного! Незалежні підприємці та клієнти отримали додаткові гарантії до світової системи страхування, яка передбачає всілякі можливі пошкодження двигуна. Є всі підстави вірити у можливість внести покращення у Ваше життя.
//mpg-caps.ucoz.com/logo_vkontakte.png fficentr@gmail.com © 2024